Ingar Startet 29.April.2009 Del på Facebook Startet 29.April.2009 Har scannet logg'ene og samlet bildene. Tanken var at deltagerne skal knytte bildene opp mot loggen samt evnt komme med ytterligere historier/kommentarer. Noen har underskrevet med fullt navn, dette kan jeg erstatte med nicknavn hvis ønskelig. Man kan også reservere seg mot bruk av bilder. Foreløpig ligger det i en lukket blogg som dere vil få tilgang til, etterpå vil det bli lagt ut på Åpent forum. Siden det ikke eksisterer noen samlet oversikt over deltager, kan dere poste et innlegg i denne tråden? Holder å skrive 'deltager'. Så vil dere få tilgang til bloggen. Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Bergen Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
OT-flyktning Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hilmar 2 Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 enda en deltaker Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Bamse 815 Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Bamse 815 Link to post
NilsPils Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Leidulf Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
sodne Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
SveinHa Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
At-le Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Dreamer Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 Deltager / koordinator Hordaland. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Deltaker, som kom med idene. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 deltager Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Ingar Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Mange takk, da sender jeg dere en IM med info. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Deltaker Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Amfea Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Hei Ingar. Vi tok bilder med eget kamera, lagt ut i sørgående tråden. Har også et pdf dokument fra Sunnhordland som dekket saken i Sagvåg. Gi en lyd om du vil ha dette tilsendt, så fikser jeg det over helgen. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Ingar Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 ja takk! greit å få samlet alt på ett sted. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Deltager Har noen få bilder som er ikke publisert. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Ingar Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Ok, jeg sendte IM til de fleste, men siden det fortsatt kommer til nye: Som jeg skrev har jeg fått oversendt loggbøker og kameraer fra Astor. Dette skal legges ut i Konvoitråden som en dokumentasjon på prosjektet. Foreløpig er det lagt ut i en lukket blogg som alle dere nå skal ha tilgang til. (Tar tid å laste pga alle bildene) Det jeg ønsker er: -At bildene knyttes til loggføringen. -Har du info i tillegg til bloggen så skriv det i loggkommentar, innled kommentaren med nicket ditt. -Noen har brukt sitt ekte navn, ønsker du å erstatte dette med nick'et ditt så send meg IM. -Samme om det er bilder knyttet til deg som du ikke ønsker skal legges ut. Hvis noen har flere bilder kan dere legge dem inn i bloggen, alt. maile dem til meg så skal jeg legge dem inn.. Når alt er klart flyttes det til ÅF tråden. Har du spørsmål så post det her i denne tråden. Jeg gir adgang til bloggen fortløpende etter som det melder seg nye deltagere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.