Jump to content

Deltagere i baatplassenkonvoien 2008, se her

Ingar

Recommended Posts

Har scannet logg'ene og samlet bildene. Tanken var at deltagerne skal knytte bildene opp mot loggen samt evnt komme med ytterligere historier/kommentarer.

Noen har underskrevet med fullt navn, dette kan jeg erstatte med nicknavn hvis ønskelig. Man kan også reservere seg mot bruk av bilder.

Foreløpig ligger det i en lukket blogg som dere vil få tilgang til, etterpå vil det bli lagt ut på Åpent forum.

Siden det ikke eksisterer noen samlet oversikt over deltager, kan dere poste et innlegg i denne tråden? Holder å skrive 'deltager'. Så vil dere få tilgang til bloggen.

Deltager

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Deltager

Har noen få bilder som er ikke publisert.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Ok, jeg sendte IM til de fleste, men siden det fortsatt kommer til nye:

Som jeg skrev har jeg fått oversendt loggbøker og kameraer fra Astor. Dette skal legges ut i Konvoitråden som en dokumentasjon på prosjektet.

Foreløpig er det lagt ut i en lukket blogg som alle dere nå skal ha tilgang til. (Tar tid å laste pga alle bildene)

Det jeg ønsker er:

-At bildene knyttes til loggføringen.

-Har du info i tillegg til bloggen så skriv det i loggkommentar, innled kommentaren med nicket ditt.

-Noen har brukt sitt ekte navn, ønsker du å erstatte dette med nick'et ditt så send meg IM.

-Samme om det er bilder knyttet til deg som du ikke ønsker skal legges ut.

Hvis noen har flere bilder kan dere legge dem inn i bloggen, alt. maile dem til meg så skal jeg legge dem inn..

Når alt er klart flyttes det til ÅF tråden.

Har du spørsmål så post det her i denne tråden.

Jeg gir adgang til bloggen fortløpende etter som det melder seg nye deltagere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...