sarp Startet 29.April.2009 Del på Facebook Startet 29.April.2009 Hei! Noen som bruker flittig samt stoler å¨auto veiledningen på kartplotteren? Jeg synts det virker strålende!? Har jo papirkart også, men det ligger gjemt bort... Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 DNFTT Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Har ikke GPS med autoveiledningen, men ja jeg stoler på Navionics sine kart i ukjennt farvann. Sammen med sunn fornunft. Men jeg liker å ha papirkart tilgjengelig for å ha "oversikten". Syns rett og slett det store bilde blir enklere på å se på det store papirkart enn den lille plotterskjermen. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.