Jump to content

Ryddesalg hos nye Scand, inkl. telefonnummer


Schierna

Recommended Posts

Jeg starter ny tråd for å tydeliggjøre at nå er info på plass: (edit: moderator slo sammen tre tråder :-) )

 

Først telefonnummer:

Jeg snakket med Bjørn Arne Kristiansen (tror jeg) og fikk telefonnummerne: (De gamle tror jeg)

Telefon: 3704 8766

Mobil: 994 76 167

 

Faks: 3704 8737

 

epost: post (alfakrøll) scand.no

 

 

Jeg glemte fotografiapparatet hjemme, men vil forsøke å oppsummere det de hadde for salg:

 

Dreggkasser - kr 1500 (svarte og hvite. Tror det er de nyeste modellene)

 

Propeller - vanlige og duo-prop. Priser fra tusenlappen opp til 10000,- Både messing og syrefaste.

 

Masse småtteri!!! - Alt fra gasswire til ekstra propeller til baupropeller.

 

2 store CAT dieselmotorer

 

1 mindre dieselmotor

 

Massevis av transportpresenninger (blå, tykke) . Til scand 360 SE kr 4000. Til Baltic 29 kr 3500,- Til Dynamics ++ kostet det litt mindre.

 

Massevis av stoler, puter osv.

 

Kalesjer til diverse, fra kr 3000 og oppover. (Komplett og ferdig kalesje til Scand 25 classic inkl stenger - kr 8000,- )

 

+++

 

 

Spør i vei hvis det er noe du spesifikt trenger, evt ring dem ;-)

 

 

Jo, de hadde en del interiør også. Da mener jeg treverk som er ferdig montert + fronter.

 

Tipper at de lar deg prute på prisene, speiselt hvis du vil ha en del... Salget er nok til for å få mest mulig likvider inn i firmaet nå i starten ...

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Jo, kom på noe mer:

 

De hadde 1 stk dreggvinsj for montering i bau - dvs innvendig. Kan jo sikkert monteres hvor som helst...

 

Fjernkontroll til en Ilas vinsj (eller hva de nå heter)

 

Vinduer (koøyer tror jeg) med svart glass.

 

Dekksluke (runde i alu)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Flott med denne infoen Grand Banks, men hvorfor har de ryddesalg hvis produksjonen skal starte opp igjen??

Det var det første jeg og tenkte på :crazy: Leste at de skulle starte produksjon av 9200 dynamic, baltic og 360 modellene. Så det kan jo være tilbehør til øvrige modeller eller utstyr som er endret på nyere modeller :confused:

Link to post
Share on other sites

Hei igjen. Har bare vært ute en tur med junior. Da ikke Grand Banks jr, men han andre...

 

@ Cap'n:

Jeg så ikke spesifikt om de hadde kalesje til Tropic (fin båt forresten), men jeg anbefaler deg å ringe dem. De sa nemlig at de ikke hadde båret inn alle tingene ennå...

 

@ Ingar og de andre som lurer:

Når det gjelder grunnen til at de har ryddesalg er dette intensjonen tror jeg:

 

De trenger penger, mer enn å ha ting på lageret. Altså er dette en smart måte å øke likviditeten på. - Det de selger er typiske overliggere og servicevarer som de ikke bruker i produksjonen av nye båter, men som er reservedeler osv for deres kundemasse. Altså ting som er "kjekt å ha på lager", men som nå vil gjøre mer nytte for seg som kontantbeholdning.

 

 

@ dante:

Jeg spurte spesifikt om bauspyd til Baltic 29, og fikk da vite at dette hadde de ikke igjen av. Men de hadde fått inn 3 bestillinger på spydet, så hvis du bestiller nå - så kan du kanskje få det til sommeren... (De skal støpe snart.)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Jeg så også at de hadde endel instrumentpaneler med\uten instr. Spurte om badeplattform til Atlantic- de hadde ikke men støper på bestilling fortløpende.(spurte ikke om pris). Jeg kjøpte forøvrig hvit dreggkasse til Baltic for 1500,- tror det er billig.

Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen.

Link to post
Share on other sites

Ja, de hadde også en del instrumenter i løsvekt. Jeg sjekket ikke dem så nøye. Men panelene var fine...

 

De hadde også veldig mange søyler for bord. Så ikke så veldig nøye gjennom dem, men det var en pall full. Med karmer.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Hei GB jr :cheers:

 

Kan du sjekke prisen på ferdig teak dørk? Spiller vel ingen rolle om vi har pantry oppe? Golvet ligger vel under "all-over" Komplett med luker.

Og gjerne prisen på teppe til for-cabin ?

Komlett bord til midt cabin? (er vel med koppeholder og til å slå ut?)

Vet du om de har oppe neste lørdag?

Link to post
Share on other sites

Prøv mobiltelefonen jeg skrev om lenger oppe.

 

De nummerne har jeg fått fra Scand selv da jeg var der borte. Fikk også bekreftet at de leser eposten. Men de han nok mye å gjøre akkurat nå. Oppstart vet du. :smiley:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Var det noe til Scand Nautic? Leter etter instument panel. dekor ramme i tre im.

Det var mye forskjellig instrumentpanel, noe med instrumenter og brytere. Vet ikke helt hvordan det ser ut til en nautic, men send en mail til scand så sjekker de sikkert for deg.

Sollux 24 AC

Scand Baltic 29

Scand 360SE

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...