Theodor12 Startet 1.Mai.2009 Del på Facebook Startet 1.Mai.2009 Noen som kjenner til priser og evt firmaer som leverer folie til båt? Har en gammel båt som ikke er pen i lakken. Tenkte derfor at folie var tingen. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Snakk med firmaer som profilerer biler. Spesielt store biler og busser. Dét er i alle fall min anbefaling. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Elektro Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Euro'sign folierer biler og busser. Betalte 25' + mva for helfoliering av en 12m buss. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 prøv: Brand Factory i Oslo. Eller "ny profil" i Oslo Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Alle hakk og skader som er på skroget, vil vise på sluttresultatet, på samme måte som om du lakker den. Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.