Elmer Startet 1.Mai.2009 Del på Facebook Startet 1.Mai.2009 Hei. Er klar over at temaet om teakolje er skrevet mye om på forumet, men jeg søkte og fant ikke noe som gikk direkte på dette. Jeg skal olje badeplattformen. Har tidligere brukt Hempel Teakoil, men var svært dårig fornøyd med denne. Synes den holdt alt for kort før den ble slitt vekk. Hvilken teakolje har dere best erfaring med. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Har prøvd Owatrol edeltreolje tidligere og ikke fornøyd med den. Har brukt Inernational edeltreolje i år....så får vi se hvordan den holder. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 (redigert) teknisk hvitolje fra Statoil. Anbefales av windy. Enkelte teakoljer har midler i seg som løser opp natene. Teknisk hvitlje er en relativt tykk helt ren olje. Har gode erfaringer med den selv. Teaken på badeplatformen har jeg hatt ubehandlet. Liker ikke at skitt fester seg i olje og at et er fare for at teaken er glatt når man er våt på føttene. Vask teaken med grønnsåpe og masse vann når den er skitten. Jeg gjør det et par ganger i sesongen. Redigert 1.Mai.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 (redigert) Anbefales av windy Bitteliten, du burde vel nå ha byttet til Golden Teak Sealer ? Nord West benytter Hövelings Golden produkter på alle nye og brukte båter. I tillegg fikk denne best i test, og det eneste produktet som skilte seg ut i Båtmagasinets gjennomgang og testing av båtpleieprodukter i 2008. Jeg har benyttet Cleaner, Brightner og Sealer for første gang i år, og det blir spennende å se resultatet. Redigert 1.Mai.2009 av mhemil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 2.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2009 Golden Teak Sealer ? Hei. Hvor får jeg tak i dette produktet? Hørtes interessant ut. Hadde ellers tenkt til å prøve Epifanes Teaksealer. Har noen erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 2.Mai.2009 Del på Facebook Svart 2.Mai.2009 Hei. Hvor får jeg tak i dette produktet? Hørtes interessant ut. Hadde ellers tenkt til å prøve Epifanes Teaksealer. Har noen erfaring med denne? Jeg handlet på nettet fra Swang. Swang AS Lysaker Brygge 35 PB 364 / 1326 Lysaker 1366 Lysaker Telefon: 67110810 Epost: post@swang.no Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 2.Mai.2009 Del på Facebook Svart 2.Mai.2009 Jeg bruker Epifane teak oil sealer både inne og ute, det er den jeg har best erfaring med Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.