Jump to content

Mercury Verado - erfaringer?


Lopphavet

Recommended Posts

Ny båt kommer med en Mercury Verado 150 2008-modell.

Fra tidligere kjenner jeg godt til EFI-motoren, men ikke denne. Er det noen med erfaringer med denne blant dere dere ute, både gode og dårlige?

 

Jeg har lest meg til at 2008-modellen har en del forbedringer både på forbruk, og kompressorproblemer som visnok noen tidligere modeller har hatt. Håper jeg har oppfattet det riktig.

 

Hvordan fungerer denne elektrohydrauliske styringen? Er den tung/lett og hvor mye ratting blir det med denne varianten?

 

Stein

Link to post
Share on other sites

Veradomotorene er helt supre. For å finne en overflod av informasjon bør du melde inn på veradoclub.com (årsavgift $40), hvor noen av de fremste ekspertene holder til og hvor medlemmene også får kjapp respons & rådgivning fra Verado-sertifiserte teknikere som lønnes av klubben. Se også denne filen som supplerer den offisielle manualen: http://www.veradoclub.com/docs/VOT101.pdf

Link to post
Share on other sites

Veradomotorene er helt supre. For å finne en overflod av informasjon bør du melde inn på veradoclub.com (årsavgift $40), hvor noen av de fremste ekspertene holder til og hvor medlemmene også får kjapp respons & rådgivning fra Verado-sertifiserte teknikere som lønnes av klubben. Se også denne filen som supplerer den offisielle manualen: http://www.veradoclub.com/docs/VOT101.pdf

 

Ypperlig. PDF-en inneholder masse praktisk informasjon og er for min del helt 'to the point'. Kommer nok til å melde meg inn i denne klubben. $40 er jeg helt sikker spares fort inn med slik tilgang til nyttig infornasjon.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...