enter4u Startet 3.Mai.2009 Del på Facebook Startet 3.Mai.2009 Jeg lurer på å bytte girkasse på motoren. Har ei RB-kasse nå, og konen er nok litt slitt siden den slurer noe i gir framover. Og konen er dyr og vanskelig å få tak i Noen som vet åssen kasser jeg kan bruke? Vet at BW har ei kasse, men vet ikke hva mer den heter. Og så har jeg fått vite om ei som heter MS3. Men passer ALLE BW og MS3 på motoren min, eller må det noe ombygging til??? Sitér dette innlegget Link to post
kipp36 Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Gammer´n har en ms3 på sin md21b.har hatt båten siden 93,aldri hatt noe tull med den.Men hva som må til av tilpassing vet jeg ikke. Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Polarn Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 På min Md21B sitter den en MS3B 2,91:1 sjøvannskjølt Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ingar Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Trodde ikke det var kon på RB? Har ikke den lameller da, som holdes fast av trykket fra propellen? Ellers var det vel MS gear som var mest vanlig. Og de har kon... Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 (redigert) Det er nok kon ja.... Redigert 3.Mai.2009 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Hva skal til av ombygging til ei MS3-kasse da? Må jo være noen som vet det??? Sitér dette innlegget Link to post
kiktor Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Har 2 RB kasser liggende som du kan få billig hvis det er interesant.Den ene skal vistnok være ubrukt etter overhaling.Den andre var jeg med på prøvetur med og virket fint da ihvetfall.Begge har vært montert på md 21 motor som jeg kjøpte.Kunne ikke bruke de da jeg måtte ha dropp på gearet. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.