ahjal Startet 3.Mai.2009 Del på Facebook Startet 3.Mai.2009 Har en ny skjærgårdsjeep type Sea Star 480 som jeg vurderer om jeg skal bunnsmøre. Båten brukers kun i sjøvann, og noen som jeg har pratet med sier at jeg ikke treng foreta noen bunn smøring på båten, men heller ta og gi den en grundig polering undervanns. Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre, er det noen av Dere som kan svare meg på dette? hva jeg bør gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Klart du må bunnsmørre, ellers kommer du til angre...først epoxyprimer 2-3 strøk og så 2 lag selvpolerende bunnstoff.. God sommer og lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Om båten ligger ute på sjøen hele tiden bør du nokk bunsmøre om du derimot har den på henger eller på annen måte tar den på land når du ikke bruker den trenger du ikke og bunsmøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.