BKA Startet 3.Mai.2009 Del på Facebook Startet 3.Mai.2009 Har 1997 Mercruiser 3.0LX. Denne vil ikke ta unna skikkelig ved gasspådrag fra tomgang. Gir jeg på for fort så stopper den. Virker som den kveler seg. Fra ca 1500 omdr og oppover er det ingen problemer. Er det noen som har idé om hva det er, og hva som må gjørees? Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 virker akselerasjonpumpa? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Hadde samme problem i min i fjor. Delte forgasseren og fjerna myye møkk fra aks.pumpa. nå er den bedre men fortsatt ikke helt god... Er vel ikke usannsynlig at du sliter med det samme Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
BKA Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Jeg har mistenkt akselerasjonspumpa, men har ikke greie på hvordan man kan sjekke denne. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 bare kikk oppi forgasseren når du gir gass. fortrinnsvis med motoren av. det skal sprute en fin stråle mens du gir på. en i hvert hull Sitér dette innlegget Link to post
BKA Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Ja det spruter, men jeg kan ikke se om det spruter nok på lavt på drag. Det virker på meg som om det tar en liten stund før den begyner å sprute, og det kan jo henge sammen med at den ikke er særlig villig før litt opp på turtall, eller er jeg helt på jordet? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 turtallet har ingenting med denne å gjøre, det skal sprute når du drar på med hendelen. altså kun når du beveger hendelen mot meir gass. sjekk også om den drar falsk luft Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.