morgull Startet 3.Mai.2009 Del på Facebook Startet 3.Mai.2009 (redigert) Har en 25 hk Johnson som har en løs ledning jeg ikke vet hvor skal.. Den er festet til gods i den ene enden, men vet ikke hvor den andre enden skal være. Har sjekket rundt omkring på motoren, men finner ikke ut av hvor den skal. Lagt ved et bilde som viser den løse ledningen. Bilde to viser andre siden av motoren i tilfelle noen ser hvor ledningen skal. Takknemlig for svar. Redigert 3.Mai.2009 av morgull (see edit history) Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Hobby 430 Sport Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Har du sjekket om ledningene henger på stoppkanppen din?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Dinamo Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Når eg ser av bilda at denne ledningen har ein påpressa blå kabelsko, mens alt det andre har sko med svart strømpe over, so vågar eg med veldig stor sannsynlighet å påstå at denne ledningen ikkje er ein del av motoren sitt originale opplegg. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 På min motor går de en ledning fra der som din er festet og ned under innslagsbryter som vist på bilde!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
morgull Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Takk for gode tilbakemeldinger. Skal prøve ut imorgen. Hilsen Morten Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
morgull Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2009 Ble ikke tid til testing ikveld, men fikk sjekket undersiden av innslagsbryteren. På innslagsbryteren er det 2 fester på undersiden. Har tatt bilde. Ble desverre av dårlig kvalitet. Har merket de med kontakt 1 og 2. På kontakt 1 på høyre side så er det en brun ledning koblet til. På kontakt 2 er det ikke festet noen ledninger. Det er vel kanskje her den løse jorda ledninge skal kobles inn? Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.