Sjøentusiast Startet 4.Mai.2009 Del på Facebook Startet 4.Mai.2009 Hei båtvenner! Eg tenker på å bytte ut snekken min (Nidelv 24) med en Selby 27. Noen som har erfaringer med Selby 27? gode og dårlige... Og er det noe eg spesielt må undersøke når eg ser på en slik båt? Typiske feil, "varsellamper" om feil osv... Evt. andre typer båter i den klassen... Tusen takk for innspill!!!! Sitér dette innlegget Bavaria 38 Cruiser 04-mod Nidelv 24 79-mod Link to post
Intruder Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 (redigert) Heisan, du er ikke alene om å ville handle Selby..... Se her https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=53665 Som du ser der så har jeg selv Selby og er fornøyd, men det er lurt å holde det hele inne en tråd skulle jeg tro? Intruder Redigert 4.Mai.2009 av Intruder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøentusiast Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 men det er lurt å holde det hele inne en tråd skulle jeg tro? Beklager det, men eg kom ikke over den tråden før etter eg postet... Sitér dette innlegget Bavaria 38 Cruiser 04-mod Nidelv 24 79-mod Link to post
torbi Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Vet bare at det er mange av dem er selvbygger som er svært populært i 80-90 tallet, så sjekk for evt. lekkasje i vinduet, fenderlist etc..og de skal være god sjøbåt. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.