Bearded Beast Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 forståsegpåer my ass. å kjøre på 12 volt om det er separat strømforsyning på 12volt på dette her er ingenting i veien med. Sitér dette innlegget Link to post
Jostein. Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 (redigert) om jeg kjøper inverter å prøver det, jeg kan ikke ødelegge anlegge da? Har fakrisk tilgang på en boomblaster, men det blir ikke det samme :P Det dere kan gjøre er å spleise på en inverter på elkjøp og levere den tilbake før 30 dagers returretten går ut ( det er jo genialt :D ) Takk for hjelpen alle sammen :) Redigert 4.Mai.2009 av Jostein. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 inverter er nok best fordi det er enklest og sikrest mot å gjøre noe feil. anna enn å tømme batteriet Sitér dette innlegget Link to post
Lillerovde Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Gå for inverter. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Jostein. Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
JoniZ Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Eller anlegget mitt som går for 12 v :D Sitér dette innlegget mvh Jon Einar Link to post
Jostein. Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Hehe, nå nermer det seg tur, å noen er kritisk til fuktigheten Jeg lurer på om det er noe fare når det er under taket. Blir det for fuktig? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Mtp. vann så blir det nok ikke for fuktig... Jeg har fastmontert anlegg i en 24-foter der det alltid står under kalsejen - hele året. Ingen problemer. Kan av og til irre litt i dårlige koplinger, men det opplever du nok ikke på en tur-retur Sverige... Men det er smart å sikre alle kabler mot snubling og evt vannsprut ved dårlig vær. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Jostein. Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Ok, Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
JoniZ Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Anlegget skal jo stå tørt inne i snekka så jeg tror ikke det blir noe problem :) Sitér dette innlegget mvh Jon Einar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.