Intruder Svart 25.Juni.2004 Del på Facebook Svart 25.Juni.2004 Hvilken farge er det på røyken? Hvit, da kan det være topp pakning, svart kan det være feil på dyser/insprøyting/luftfilter grå da kan det være turbo.............. Full gass eller hele tiden ? Finner nok utav det!!!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
TommyJ00 Svart 27.Juni.2004 Del på Facebook Svart 27.Juni.2004 Tusen takk for fine svar Propellen er snart på vei til propellservice dei fiksa slikt ca 300-700kr . . Da får du snart en propell tilbake så god som ny... mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
880 Svart 27.Juni.2004 Del på Facebook Svart 27.Juni.2004 Tusen takk for fine svar Propellen er snart på vei til propellservice dei fiksa slikt ca 300-700kr . Ellers så har eg ein ford sabb 150 +turbo og intercoler 180hk trur eg ,Problemet er att denne ryker nåke enormt. Nåken som har eit tips ka ein kan gjere med slikt . Forden er nok kjent for dette problemet, ryker mye ved oppstart, forsvinner så snart du begjynner å kjøre. (grå røyk) Det finnes flere løsninger. Min løsning ble å få frest feste for skikkelige ventil tetninger, gummihettene som tetter mellom ventilføring og ventilaksling. Disse er orginalt av en type som følger ventilens vandringer. Mine sitter nu fast i ventilføringen. Røykproblemet er nu ikkeeksisterende. Andre muligheter er defekte dyser, feil tenning, slitasje i sylindre, lekasje i innsuget :) turbotrykket lekker yt en eller annen plass. Du vil da få svart røyk ved belastning. Kan mellomkjøleren trenge en rens ??? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.