Jump to content

"Før og Etter" bilder av Teak behandling.


GVH

Recommended Posts

Det er mange tråder om hvordan rense teaken her på forumet, og meningene er mange.

Det sies at et bilde sier mer enn tusen ord, jeg poster derfor før og etter bilder av teaken min som jeg behandlet med Snappy Teak nu.

 

Hvis flere kunne gjøre dette vil det bli enkelt for andre å se hvilket resultat de kan forvente og dermed gjøre det lettere for dem i deres valg av teakbehandling.

 

 

Her er slik teaken så ut.

ghbaatpuss_002.jpg

 

Påbegynt arbeid.

ghbaatpuss_004.jpg

 

Etter behandling.

ghbaatpuss_011.jpg

 

 

Jeg vil gjerne beholde gulfargen i teaken og vil poste bilde etter jeg har behandlet den med Hoevelings teak Sealer.

Link to post
Share on other sites

Jo den vil bli grå, men det er relativt enkelt å vaske den en gang i blant.

Dersom du oljer eller behandler med sealer så vil den bare se skitten ut og det vil bli vanskeligere å få den fin igjen.

På KS Norge skurte vi dekket hver morgen med oksal-syre, så nytt ut alltid.

Ren oksal-syre var før mulig å få kjøpt på apoteket, men ikke nå lenger. Men det er det samme virkemiddelet i f.eks. Owatrol D-rens.

Det er også bra å bruke oppvask-middel. En skje Sun ultra utblandet i en bøtte vann fungerer veldig bra...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...