Guest Sparky Startet 31.Mai.2004 Del på Facebook Startet 31.Mai.2004 hei, Trenger 4 'ører' til å feste i bom for liner til lazyjack med 3mm poppnagler. Noen som vet hvor jeg kjøper disse? mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
jonsverre Svart 31.Mai.2004 Del på Facebook Svart 31.Mai.2004 Jeg ville ringt Båtbua i Fredrikstad og sjekket der, de har mye rart (og urart) liggende. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 31.Mai.2004 Del på Facebook Svart 31.Mai.2004 dette finnes hos bla a Watski, Byggplast ( SEA SEA ) og de fleste andre med litt utvalg. Watski vil i Oslo området si TSG på Strømmen, eller CC Vest Suzuki - hjemme etter en LANG dag i båten... ( NOT ! ) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Baltic Svart 31.Mai.2004 Del på Facebook Svart 31.Mai.2004 Watski på CC Vest betyr Swang. Hvis ikke han har det ville jeg prøvd SeaSea på Rud i Bærum. Good luck! Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Prøv nærmeste rigg-leverandør eller seilmaker! Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.