Hansi Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Er visst ikke bare å¨Sørlandet det er tyver på ferde. Har vært et raid i Danmark også. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Hva med og legges seg på lur med en hagle som har grovsalt istedet for bly? Og få ræva (unskyld utrykket) full av grovsalt måtte jo være noe for kjeltring pakket. Stå og kjøre bil hjem Tror det vil ha god prevangtiv virkning også. men det er vel vi som blir straffet da og kjeltringen stryk på håret og trøst for den slemme normannen som pumpet salt i RÆVA hans. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Moyja: Det hadde vært meg en glede.. om det hadde vært lovlig. Hadde vi hatt amerikanske tilstader, der en har lov til å forsvare sin egen eiendom, også med skytevåpen, så tror jeg slikt kunne blitt gjort. Men inntil videre må vi nok dessverre bare hilse pent på kjeltringpakket og spørre pent om de kan forlate stedet. (om du tar dem på fersken). Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Mouche Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Man har vel lov til å foreta en sivil arrest, men hvor klokt det er når/hvis man står overfor tre store sterke, sinte og/eller redde menn som med rette har dårlig samvittighet for å være der de er og ha gjort det de har gjort, ja det er en annen sak. There is no such thing as a dead hero! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hansi Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 (redigert) Spikerpistoler er effektive. Og så har man en god unnskyldning hvis problemer i etterkant. Bare snekret jeg..... Redigert 2.Februar.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 5.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Natt til fredag ble ni påhengsmotorer stjålet i fra Trysnes marina i Søgne. Motorene var i fra 80 -200 hk, og ble stjålet i fra et båtlager som hadde dem i vinteropplag.Så vær obs på "fremmede" biler etc. i nærheten av opplagsplasser o.l., det er tydelig at markedet er umettelig for slike motorer? Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 jeg var offer for motortyveri for 2 år siden. er det noen på båtplassen som har kontakter i politiet som kan fortelle hvordan dette prioriteres. Det er noe som kalles den generelle rettsoppfatning i et folk , og som fra høyeste hold - Stoltenberg og nedover - må taes svært alvorlig. Med full respekt for de berørte har jeg lyst og nevne politimannen som nettopp ble kjørt ned og drept . Slike ting er selvfølgelig prioritet no 1 . Når det stjeles motorer fra oss båtfolk er det så alvorlig at det må opp på prioritet 2 -- mener jeg. - man trenger vel ikke å være rakettforsker for å kunne taue inn disse og i all stillhet droppe dem fra Hercules over isen som bjørnemat. Man kan jo la et par stykker slippe hjem, slik at de får informert kompisene om hva som er i vente. det siste er hvis jeg får bestemme - nå må vi ta noen tak, før det er for sent og halve østeuropa kommer hit på avansert bærplukking. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Straffe-reaksjonene dine er vel noe middelalderske.... Men de kan jo få gå fjæra hjem slik det var forslag om at tyskerne skulle etter siste krig... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
LM 605 Svart 17.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2016 Minst 17 påhengsmotorer og undervannshus er stjålet fra båter på Sørlandet det siste døgnet, foerløpig mellom Lillesand og Lista, i følge politiet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.