Sjøhulk Startet 6.Mai.2009 Del på Facebook Startet 6.Mai.2009 På putene i cockpit i min nyervervede Draco 20 ser det ut som om det skrubbet litt for hardt. Den ene puten har fått en stor gul flekk, og det ser ut som om det er den opprinnelige hvite fargen som er skrapet bort. Er det mulig å gjøre noe med det? Alle råd tas i mot med stor takk! Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 Husker ikke hva det heter, men det finnes visst noe man kan "male" på skai som gir ny farge. Muligens noen andre husker hva det heter - og hvor det kan skaffes... ? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Jazzmatazz Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 Hei vet at det finnes på Gasolin. Har lest meg gjennom til dette her før, samt at jeg tenker vel å kjøre i gang med å prøvelakke mine skaiseter. se på denne linken: gasolin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.