Terkel Startet 7.Mai.2009 Del på Facebook Startet 7.Mai.2009 Jeg har en eldre Nordkapp 16gt som en gang i tiden ser lakkert opp, men for noen år siden sleit den seg og fikk noen stygge sår i sidene, dette ble reparert med gelcoat sparkel med et middels resultat. ( ikke pent). Så vurdere jeg hva som skal gjøres, men når det gjelder lakk og lakkering er jeg totalt grønn! jeg er nødt til og stå ute da jeg ikke har inneplass med god nok takhøyde. Men hva er enkleste måte og oppnå et greit resultat ? lommeboka sier at det heller ikke bør koste for mye da den er slakk etter kjøp av motor:) vil jeg oppnå et rgreit resultat med sånne spesial ruller ?? kikket i emneoversikten, men ble nesten mer forvirret enn jeg var fra før.. håper på noen gode enkle tips for en som ikke kan en døyt om lakk og maling:) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Dette høres ut som en jobb for en malesprøyte. Bygg deg en male-hall av billig materiale og billig presenning. Det synes, på signaturen din, som om at du har en forståelsesfull kone. Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 men har du tips til fremgangsmåte? orker ikke bruke en bøtte med kvelder på pussing og knikking før jeg starter på jobben ;) er av typen utålmodig.. det skal også legges til at jeg her ikke forventer et profft resultat, men noe som er akseptabelt for en 25år gammel båt:) fruen er meeeeget tålmodig ja:) Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 (redigert) Tips....... sett bort den jobben til noen som kan det og som har ett egnet sted å lakkere. Redigert 7.Mai.2009 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 (redigert) tips: les posten min der hvor det står at det er en gammel båt og lommeboka er slunken... :) Er ikke lagd av gryn, og koster da heller ikke på masse på an gammel båt:) så hvis mange andre ha fått et ok resultat kan vel jeg og få det til :) Redigert 7.Mai.2009 av Terkel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.