Jump to content

skal lakkere båt, sprøyte\rulle? fremgangsmåte ?

Terkel

Recommended Posts

Jeg har en eldre Nordkapp 16gt som en gang i tiden ser lakkert opp, men for noen år siden sleit den seg og fikk noen stygge sår i sidene, dette ble reparert med gelcoat sparkel med et middels resultat. ( ikke pent).

Så vurdere jeg hva som skal gjøres, men når det gjelder lakk og lakkering er jeg totalt grønn! jeg er nødt til og stå ute da jeg ikke har inneplass med god nok takhøyde.

Men hva er enkleste måte og oppnå et greit resultat ? lommeboka sier at det heller ikke bør koste for mye da den er slakk etter kjøp av motor:)

vil jeg oppnå et rgreit resultat med sånne spesial ruller ?? kikket i emneoversikten, men ble nesten mer forvirret enn jeg var fra før..

håper på noen gode enkle tips for en som ikke kan en døyt om lakk og maling:)

men har du tips til fremgangsmåte? orker ikke bruke en bøtte med kvelder på pussing og knikking før jeg starter på jobben ;)

er av typen utålmodig.. det skal også legges til at jeg her ikke forventer et profft resultat, men noe som er akseptabelt for en 25år gammel båt:)

fruen er meeeeget tålmodig ja:)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...