Jump to content

Løsne og ta av alu-lister rundt vinduene på snekka


tom-ass

Recommended Posts

Har en Sollux fra 80-tallet, med planer om å trekke om kabinen. Stoffet som er der i dag er under vinduslistene. Listene er av aluminium, og er skrudd med en haug med stjerneskruer.

 

-Hvordan får man ut disse skruene, dem sitter hardt!

-Sitter indre og ytre list skrudd i mot hverandre, slik at når siste skruen tas av inne, detter ytre list av?

-Er vinduet i klem bare, eller er vinduet festet i noe mer enn lista?

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

Hei gjorde samme jobben i fjor på samme type båt

Må nok bare bite i det sure eple og skru ut de du kan få ut resten knekker og så ta ut restene med ei grip tang eller slipe de jevn med kanten på ytter ramma jeg boret så opp nye huler og forsenket dette listen så etter hvert ut som den var skut på med hagle,men jeg monterte ei aluminiums list til gardine over alle hullene når jeg var ferdig ingen som ser det da lykke til er det noe du lurer på im meg

En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...