Fanafjord Startet 7.Mai.2009 Del på Facebook Startet 7.Mai.2009 (redigert) Jeg har en manuell Jabsco Toalett i båten. Når jeg pumper "ut" så kommer det vann ut mellom pumpedelen og den siste rørstussen. Pakkningen inn i der er en slags tilbakeslagsventil og pakkning i ett og den ser ok ut. Det er to skruer i den flensen der man fester den siste rørstussen. Men selv om jeg tighter de helt så kommer der also vann ut i skjøten når man pumper. Noen opplevd noe liknende? Hva kan man gjøre? Redigert 7.Mai.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Cerveza Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Jeg opplevde det pga en blokkering i slangen, så det bygget seg opp trykk der når man pumpet. Jeg byttet pakningene og gjorde rent anleggsflatene pakningen presser imot. Tror muligens jeg hadde litt vannfast fett på pakningene også. Det ser ut til å ha fungert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.