nimbuster Startet 7.Mai.2009 Del på Facebook Startet 7.Mai.2009 Mandag 11. mai vises et program om Kystpatruljen, kl. 2030. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Hvem kanal da nimbuster? Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 TVNorge. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 (redigert) Førstkommende mandag? Da er jeg sannsynligvis på båttur. Tenkte å dra ut søndag når vinden gir seg i Oslofjorden og bli utpå utover uken i finværet som er meldt. Og i båten får jeg kun inn NRK og TV2 pluss lokal-TV kanaler. Må jeg virkelig ta et månedsabonnement på Riks-TV? Redigert. Problem solved: Jeg har jo GET digitalboks med opptaksmulighet hjemme, så nå skal jeg sette den på opptak av programmet. Lars H. Redigert 7.Mai.2009 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Nautilus Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Førstkommende mandag? Da er jeg sannsynligvis på båttur. [...] Må jeg virkelig ta et månedsabonnement på Riks-TV? Nei, det er bare å programmere opptak før du drar hjemmefra så er det i boks. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Dette må jeg få med meg. De folka der gjør en god jobb! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
tom-ass Svart 8.Mai.2009 Del på Facebook Svart 8.Mai.2009 Blir dette visst på nett-tv? Har TVNorge den tjenesten? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.