Brizo Startet 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2009 I morgen blir det båt henting i Moss, tralla hippi. Problemet blir den j..... vinden og båten er ikke stor. Gleder meg masse masse. Håper det går bra, uten noen form for havari eller annet krøll. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer. Nimbus? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
CB. Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Det blir gøy, gratulerer, håper du er heldig med været Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Nautilus Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Så flott, gratulerer! Hentet min første båt igår, kan knapt vente til jeg kan ta den i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer. Nimbus? Ja, det en 230 R Det blir gøy, gratulerer, håper du er heldig med været Været? F.... det er meldt 15 s\m og regn. Da blir den i hvertfall testa i sjøen. CB kan ikke du komme med 65 fotern din? Så kan jeg ligge i le for deg. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 (redigert) Grattis med båten og ønsker deg god tur over til hjemmehavna! Jeg kommer bortom og kikker en dag jeg ser deg på brygga Redigert 7.Mai.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer med ny båt. Og lykke til på turen. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 I morgen blir det båt henting i Moss ... Gratulerer My Tax!! Når drar du fra Moss? Slik at jeg kan kikke ut av vinduet og vinke til deg ... Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer My Tax!!Når drar du fra Moss? Slik at jeg kan kikke ut av vinduet og vinke til deg ... Vet ikke helt, men håper sånn ca. 12-13 eller rundt der. Du får ta kikkerten og følge med i tilfelle jeg går ned. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer! Flott båt det der! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Astor Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer! Denne kvelden tenker du nok kun BÅT! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Ja denne kvelden også he he. Og takk for sist Astor, det var hyggelig å få omvisning i Skuta deres. Flott båt! Ikke utenklig at det blir GB eller lingnende en gang i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Gratulerer og lykke til, både med hjemtur og båtkjøpet forøvrig! Gleder meg til å se bilder og lese skildring fra hjemturen! (hint hint) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Ja jeg vet, men har dessverre ikke kamera. Tør ikke å tjuvlåne sønnens. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Grattis Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Kodvaag Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Syntes du skal ta sjansen på å låne sønnens kamera, han syntes sikkert det er gøy å ha de bildene i etterkant han og. Hvis ikke har du sikkert et sånn du kan bruke: (kamera på mobilen din) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 (redigert) Takker og bukker. Men må være ærlig å innrømme at jeg gruer meg nokså mye også. Pågrunn av blåsten som er meldt. Båten takler vel 2 til 3m bølger skulle jeg tro. Ja, den er bare CE C. Redigert 7.Mai.2009 av My Tax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Syntes du skal ta sjansen på å låne sønnens kamera, han syntes sikkert det er gøy å ha de bildene i etterkant han og. Hvis ikke har du sikkert et sånn du kan bruke: (kamera på mobilen din) Ha ha, du har helt rett. Skal prøve å bruke mob. Men det blir vel heller dårlig kvalitet. Men, men alt for deg Kodvaag. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 alt for deg Kodvaag. Et av de bedre innlegg jeg har lest! Tror det er mange her som syntes det er moro å lese sånt, Svenning sin reportasje fra henting av nybåt fikk meg nesten til å drømme det var meg... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Hengekøye Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Hvilken båt er det snakk om? Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Hvilken båt er det snakk om? Det er bare en liten Nimbus 230 det er snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 "bare" ?? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16494497 Syntes den så veldig veldig fin ut!! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Hengekøye Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Damn, grattis :) Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Syntes den så veldig veldig fin ut!! Joda, den er da kjempefin. Men det blir uvant med liten båt igjen, Er vant til større båt. Den siste var 33f seilebåt. Men nå har lyst til å prøve dagsturbåt da. Alt til sin tid! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Å den så flott ut, Kjør forsiktig og god tur Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.