BårdK Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Flott sak, virkelig et smykke! Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Ja ja, da utsetter jeg henting av båten til det har løyet litt. Det var vist rimelig grov sjø i dag. Mulig det blir henting i ettermiddag. Hvis ikke det går , må det bli til uka engang. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 På trods af skuffelsen: Fornuftigt. Better safe than sorry! Håber det løjer snart! Andy Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Ja ja, da utsetter jeg henting av båten til det har løyet litt. Det var vist rimelig grov sjø i dag. Mulig det blir henting i ettermiddag. Det er nok fornuftig å vente litt, ja. Det blåser fra 12-16 m/s nå for tiden, med opptil 19 m/s i kastene. Ikke noe hyggelig å være utpå fjorden nå. Du kan følge med på vinden i Moss havn her. Den vindmåleren er forholdsvis til å stole på. Det eneste er at det for tiden er feil på måling av sjøtemp, står det. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Hvor langt skal han kjøre for å komme hjem, da? Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Hvor langt skal han kjøre for å komme hjem, da? I fra Moss til Melsomvik (Stokke). Jeg stoler ikke helt på speller ny båt, mye kan skje. Og det er jo ikke noe gøy når det blåser såpass mye. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Så langt jeg har studert varslene, skal det fortsette med mye sønnavind til utpå søndag. Men da skal det løye og gå over på nord og et høytrykk skal komme inn over Sydnorge. Så jeg tror ikke sjøen legger seg noe særlig før da. Selv hadde jeg tenkt båttur denne helgen, men står over. Vi drar heller ut søndag kveld og blir ute utover uken (pensjonist med kone som har mye fridager). Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bonus Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Tror det var smart å vente med å hente nybåten My Tax. For det blåste skikkelig mye i Værlebukta i ettermiddag. Tok noen bilder fra verandaen i ettermiddag. Kan dette være nybåten på prøvetur My Tax? Litt senere kom det en større sak til subsea kabelfabrikken til Aker Solutions: Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Ja ja, da utsetter jeg henting av båten til det har løyet litt. Det var vist rimelig grov sjø i dag. Mulig det blir henting i ettermiddag. Hvis ikke det går , må det bli til uka engang. Det var nok lurt. Jeg hentet båten fra verksted på Krogstadfjorden marina i ettermiddag og kjørte den hjem til Horten. Det var en del vind og bølger utpå i dag. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Svenning, det ser jaggu ut som min båt ja. Det var nok Nimbus folka som var ute på prøvetur. Men i dag fikk jeg henta vidunderet. Hurra hurra hurra! :flag: Tralla tralla er så glad tralla! Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 (redigert) Gratulerer med en kjempe fin Nimbus! Håper å kjøpe båt så snart jeg også, det blir nok en ungdomsbåt på 10-12 fot siden jeg enda er konfirmant. Men gleder meg jeg også, kjenner kriblingen allerede. He he. Har sett litt på finn, og det er en båt som jeg håper på nå. Håper du får mange fine dager på sjøen med Nimbusen! Redigert 11.Mai.2009 av Til Sjøs Sondre (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Brizo Svart 25.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Ja ja, da var det møte med Nimbus folka og Oslo Båtsenter. Da blir helt ny båt april 2010. Får den på garanti, grunnet mye feil. Nimbus folka la seg flate og beklaget det så mye ovenfor meg. Det er godt at det finnes seriøse produsenter. Det er ikke alle som er det. Gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Gratulerer! Nimbus er kongebåt! Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.