Jump to content

montere flyndre,tettning?

kipp36

Recommended Posts

Hei!sjøsatte den forb...... båten i går,gleda meg i hele våres i og med jeg har skifta topp på maskina,den gikk jo greit :flag: men jeg kom ned i dag for og se etter gliset mitt,da var det jaggu vann til akslingen :headbang: meg og broren min bretta opp ermene for og lokalisere lekasjen,fant ut til vår overaskelse at det var gjennom gående bolter på flyndra(hanto24)+at det pilppla vann inn i den bakerste bolten.lurer litt på hva som brukes som tettning i boltene gjennom skroget??????på selve flyndra er det vel sika eller tec7???noen erfaringer????Mvh christian.

Kan fint bruke sika så kan du muligens legge noe balast foran så du for opp hekken,og legge på noe sika på innsiden og en skive så holder det muligens for i år.Bare hvis du ikke skal ta opp båten igjen da.Bare la hekken/flyndra komme over vannet så dette for tørket litt.Bjørn :smiley:

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...