Bützfleth Startet 7.Mai.2009 Del på Facebook Startet 7.Mai.2009 Det er svært skjeldent det skjer noe på Tananger hvor jeg har båten, men i nå i kveld var det litt suspekt aktivitet. De var oppi naboens båt og kikket/fisket litt. Ikke sikkert disse egentlig var ute på noe jæv****** men hold utkikk etter en svart bil med reg nr RJ89xxx. Bilen inne holdt 3 av våre nye landsmenn. Sender du meg resten av nummeret på IM kan jeg si om det er samme bil. PS. Har selvfølgelig snakket med naboen. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Har du fortsatt båten "inne i kroken" eller var det borte ved flytebryggene det var slik aktivitet? Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 (redigert) Ligger fortsatt inne i kroken. Aktiviteten var ute på kaien hvor jeg ligger. Snakket med LOS'en også. De hadde også lagt merke til dem. Du må jo svinge innom hvis du er i nabolaget. Redigert 7.Mai.2009 av Bützfleth 44 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Hadde båten ved blandeverket i fjor, men har nå flyttet enda lenger ut i "ingenmannsland" , men det hender jo jeg tar en runde innom moloen nå også. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Jeg hadde to slike snokende rundt min båtplass for en måneds tid siden. De var ute på nabopiren og gikk ombord i en eldre Princess. Jeg tok diverse bilder av både folkene og bilen, men det er et helt annet reg-nummer. Vi er nok mange som bør holde blikket skjerpet i tiden fremover - og bilder kan være "gull verdt" hvis noe skulle skje . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Mai.2009 Del på Facebook Svart 8.Mai.2009 Ja det er nok lurt. Saker som f.eks i Kristiansand nylig kan tyde på at det finnes organisert aktivitet. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 8.Mai.2009 Del på Facebook Svart 8.Mai.2009 Var det en amerikansk, svart pickup? Det var et par karer i havna der jeg har båten. De var der samme kveld som jeg hadde fått Nordkappen, døra ut til flytebrygga var åpen, og jeg og kameraten var nede i kabinen, plutselig stod det et par karer og snakket om hvordan han ene hadde "ankeret" på "sin" båt som var lik den som ligger overfor min. Og uten å dømme noen, så så de ikke ut til å ha midler til en 34 Nimbus ... Da vi dukket opp fra kabinen fikk de det travelt med å komme seg til bilen og ta avsted. Det var blitt såpass mørkt at vi ikke fikk noe nummer på bilen... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
LTKH Svart 8.Mai.2009 Del på Facebook Svart 8.Mai.2009 1) Hver gang jeg ser slike biler i min havn, noterer jeg ned nr, lar det skje helt åpentlyst. Enig med Poseidon ta bilder da vet de at de blir fulgt med. De er nok så proffe at de driter i det, men greit og ha dokumentert de en kan. Svært mange som "fisker" for tiden i småbåt havnene. 2) ikke la det ligge dyre ting i båten. 3) gps tracking kan være en fin investering. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.Mai.2009 Del på Facebook Svart 8.Mai.2009 Var det en amerikansk, svart pickup? .... Hvis spørsmålet var rettet til meg, så er svaret nei. De to som jeg tok bilder av kjørte en svart BMW. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
puddingen Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 Vi har dem her i innlandet også! Kassebiler med polske eller litauiske skilter,diskre herremenn med gummibåt og el motor fra europris korte havfiske stenger og kystpilker på størrelse med kaffedreggen min! Fiskende i båthavna på 2 meters dyp etter abbor... Blide som bare det helt til dem blir tatt bilde av Ringer konsekvent politiet,og di har alltid noe utestående med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.