Superkul Startet 8.Mai.2009 Del på Facebook Startet 8.Mai.2009 (redigert) har kobla turteller og vanntemp på flygern men temp målern virker ikke har kobbla opp t stykke med ny giver + gamle ( gamle går til måler nede) prøvde å måle motstand på den gamle og den ga utslag men den nye var det 0 respons er det årsaken at den nye givern da er gåen?? har jeg skjønt riktig når givern gir forskjellig motstand jo varmere den blir?? Redigert 8.Mai.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 9.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 ingen som vet??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Nike Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 Joda. Giverens motstand endres med temperatur. Tror de fleste gir mindre motstand jo høyere temperatur Er den nye giveren samme type som den gamle? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 kansje den nye giveren er en temp.bryter til alarm istedenfor en tempgiver Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 samme og samme - eeeeeeeee nei........... jeg kjøpte måler og giver på maritim og både gamle og nye er 2 polet så for ikke å blande - det gamle virker og det nye ikke - og ingen utslag på ohming eller motstand (nye)- Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Nike Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 På maritim har de flere typer. I tillegg til vanlig type ("enpolig") har de topolig (dvs isolert gods) og "enpolig" med alarm. Har du kontakt mellom gods på giveren og den ene poen på giveren? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 (redigert) På maritim har de flere typer. I tillegg til vanlig type ("enpolig") har de topolig (dvs isolert gods) og "enpolig" med alarm. Har du kontakt mellom gods på giveren og den ene poen på giveren? jeg kjøpte 2 pol for jeg skal ikke ha noe jording til gods jeg prøvde også minusen til jordingsledning til ene polen men nothing skjedde og for meg nå må det jo være no galt med givern når den ikke gir noe utslag på motstand??? Redigert 9.Mai.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Bearded Beast Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 om du tar multimeteret på begge kontaktpunkta og ikkje får utslag så er den defekt ja.. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 rent og klart som blekk - takk Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Bearded Beast Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 det enkle er ofte det beste Sitér dette innlegget Link to post
Nike Svart 9.Mai.2009 Del på Facebook Svart 9.Mai.2009 tja. Har du fått en enpolig med alarm så får du ikke kontakt mellom de to polene før temperaturen er "alarmerende". Har du derimot ikke kontakt mellom gods og noen av polene, og heller ikke mellom polene så er den gåen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.