Frivakten Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Nå er vi 7 som venter!!!! Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
puddingen Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 roaldbj Bring`m on.. please! Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Se å få lagt ut bildene nå da! Må ha litt maritimt å se på i disse mørke og kalde årstiden. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Men båtfolk da! Legg ut egne bilder. Jeg tipper og tror at dere har masser av bilder fra det maritime som gjør oss nyskjerrig. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
puddingen Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Astor! Joda det er klart, men savner roaldbj sine med verbale betraktninger om ting og tang bryggelangs.. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Og Astor..! Dine også! Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Men båtfolk da! Legg ut egne bilder. Jeg tipper og tror at dere har masser av bilder fra det maritime som gjør oss nyskjerrig. Noen som kjenner seg igjen? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
spigney Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Får vel prøve et par bilder jeg og.... Det var jo noen fine dager i sommer! Håper de faller i smak. Spigney Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 (redigert) Noen som kjenner seg igjen? det var da et gammelt bilde av to fine båter tatt fra RS basen . Odd Fellow II og Astor i skjønn forening. Odd FellowII er nå gått ut av tjeneste. Ikke Astor - så den har vi gleden av å se mer til Spigney: hvor er det siste bildet ditt tatt? Redigert 4.Desember.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Er ved Filtvedt fyr denne moloen Får vel prøve et par bilder jeg og....Det var jo noen fine dager i sommer! Håper de faller i smak. Spigney Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Bitteliten Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Åja - hos hos Sonja Lee. Så flott ut. Vet ikke om jeg ville tatt egen båt inn bak den moloen med tanke på skvalp fra sundet Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Er visst grunt på innersiden av den moloen oxo Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Figaro Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Og hvis det blir så mange bilder etterhvert at tråden blir litt "tunglastet", lager vi bare nye," Båthavna idag, 3, 4, 5, 6, 7 osv.tråder" Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
spigney Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Joda, begge bildene er tatt hos Sonja Lee, eller Villa Malla som det heter. Opplevde at det var helt fint å ligge der, så lenge man ikke lå helt ytterst. Jo nærmere brua opp til steinmoloen, jo bedre. Forøvrig er jeg veldig fornøyd med bøyene der. Det er makene til de på Oscarsborg. Helt supre. Jeg har også masse bilder fra sommeren, så jeg bidrar gjerne. Mvh Spigney Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 Brunch på Villa Malla hos Sonja Lee for en uke siden - var stor nedtur. Kr. 250 for grønnsaksuppe og diverse salater og litt kaldt kjøtt. Tydelig vinterkriseløsning fra kjøkkenet sin side. Om sommeren har det vært bra mat tidligere. Snodig prissetting på det stedet. Hvis du kommer rett inn fra gata koster lunsjen 198. Hvis man bestiller på forhånd og er flere sammen som i mitt tilfelle så koster det kr. 250 pr. hode!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 (redigert) Vi hadde besilt bord der en gang - og da vi ankom var restauranten stengt...... Vet at vi var der på bestilt tid. Redigert 5.Desember.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
spigney Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 Et bilde for å minne oss på at desember kan være ganske flott. Dette ble tatt 19. Desember 2008. Mvh Spigney Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Ryfylke Friluftsråds båt Ludvig skal på land. Trangt rundt hjørnene På plass og klar for skifte av nye motorer Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Valianto Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Liten rapport fra Skjærhalden først da: Fortsatt noen båter ute.. Stille dag for Horn flyer, var ute å lenset en båt litt lenger ut i havna men det har jeg bare på film Så til hjemmehavna, Nedgården: Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Tine IV Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Ryfylke Friluftsråds båt Ludvig skal på land. Må være her jeg henta båten sist vinter vel ,Jåttavågen ? Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Bartesam Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 (redigert) Her ligger den gamle damen i slipptralla på Killingen i Oslo Redigert 8.Desember.2009 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Tine IV Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Tine IV er på SPA og får div justeringer i form av finpuss inne ,ny teakdørk skal hu få også .Ligger klart på dørken på bildet,noe av det da.Har skrapa og pussa ned skuffer å skaper idag,dørkane er ferdig slipt så da kan Sjøkua komme å hjelpe til med dørken.Mye jobb , mye mer enn planlagt .Da jeg pusser ned alt innvendig ,prøver å ta det inn til beinet .For da kan jeg legge på lakk fra bunnen av og få det forhåpentligvis sånn jeg vil ha det,men det er mye sliping .Når det er gjort å dørken er lagt,så starter en like stor jobb i form av tålmodighet (som jeg har alt for lite av) .Nemlig alle strøka som skal på av lakk ( Ravilakk er planen ) og ikke minst dørken som skal ha masse olje eller lakk.Har ikke bestemt helt hva jeg gjør med dørken ,men tipper det blir olje der ( aner ikke ossen olje jeg skal bruke enda ).Det er slitsom jobb , men veldig morro .Da du ser det går fremmover og at dette kansje kan bli bra til slutt . Men blei litt mye ,da jeg "bare" skulle legge ny dørk ,så balle det på seg lissom.Tenkte at med ny flott dørk ,så må jo resten pusses opp også så det også blir nytt å fint . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hallais Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Tine IV, det stemmer på en prikk. Kjenner du deg igjen nå? Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
olpi Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 (redigert) Ikke bare bryggebilder, men litt båtbilder å se på. Laster opp noen bilder fra i sommer for å få litt sommerstemning ...: Redigert 8.Desember.2009 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Så noen vinterbilder slik det blir snart, brrr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.