EivindBu Startet 10.Mai.2009 Del på Facebook Startet 10.Mai.2009 Hei! Jeg ser at propellen min på 20hkeren 96 modell har blitt skrapet på sidene.. er dette noe som senker farten? Det er liksom ikke jevnt men litt taggete? En stålpropell til denne motoren hva slags pris? Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 10.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Jeg reiser til USA New York og omegn om en måned er det mulig å kjøpe dette her? Regner med at stålpropell så mangt som alt annet er billigere enn her. Er alt jeg trenger en størrelse? Hjelp Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 10.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Jeg sitter og ser på denne; http://www.nettbaat.no/webshop/storefront.php?pid=2716 som visstnok skal passe til Yamaha 20hk, men det står også at motoren skal ha 3 tommer gearhus?? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 10.Mai.2009 Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Har du den gamle ?. Målene står skrevet der. Har en nesten ny prop i båthuset som passer, husker ikke om det er std prop til 9,5 e. 20 hk Yamaha Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
EivindBu Svart 10.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Åja? En stålpropell eller alu? om du er usikker så skader det jo ikke å sjekke Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 10.Mai.2009 Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Den originale propellen til din 20hk er høyest sannsynlig 9 7/8 X 10 1/2 - Type F. De koster ikke så mye uorginalt, og stål er egentlig overkill på en båt under 30 knop. Det er først ved motorer med PT du får rett effekt av en stålpropell. Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
EivindBu Svart 10.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 okei, men daså.. Tror uansett jeg kjøper ny propell.. Stål eller Alu.. så du mener jeg ikke tjener fart med stål? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 10.Mai.2009 Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Neppe på en 20-hester og en 14´foter, men dette kommer an på båttype og hastighet på det du har i dag Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
EivindBu Svart 10.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Det er en Rana 425 plast med dobbeltskrog. Gjør vel 22-23 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.