toholthe Startet 10.Mai.2009 Del på Facebook Startet 10.Mai.2009 Hei, jeg har en glomex rund TV-antenne (den lille) i (nesten) toppen av masten. Den står forut for masten og veldig tett inntil. Selv om jeg har byttet til god kabel opplever jeg fremdeles at det er dårlig signal. Så i dag at signalet varierer veldig, lurer derfor på om antennen kan stå i radioskygge fra masten. Er dette mulig, selv om den er en del bredere en masten? Ser det er mange som har montert de 20 cm ned fra toppen slik jeg har gjort for ikke å komme i konflikt med VHF antenne, windex, vindmøler, laterne og alt annent folk måtte ha der. Står jo ikke noe om dette i bruksanvisningen. Jeg har 16 meter høy mast. Fler som har opplevd det samme? T Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 10.Mai.2009 Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Hvis masten din er jordet, vil du få dempning på stasjoner "bak" masta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.