Eyghtene24 Startet 10.Mai.2009 Del på Facebook Startet 10.Mai.2009 Jeg skal legge nautolex dørbelegg på dørkplatene mine. Ønsker å ha metallister rundt hver plate. Jeg har tenkt å bruke metallister fra en vanlig byggvareforetning. Etter det jeg forstår er ikke ekte messinglister bra og bruke pga korrosjon (irr) og misfarging av listene. Men hvordan står stål og aluminiumslister seg i forhold til dette. Noen av disse er messingfarget vil disse bli misfarget. Noen som har et godt tips her? Bjørnar Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Jeg har messinglister, og som du sier, de irrer en del. Ellers må du vel være obs på mulige rustflekker om du ikke bruker sjøvannsbestandig materiale. Aluminiums lister fra BauHaus kanskje ? Blir alltids litt badevann på dørken sommerstid. /F Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Jeg gjorde det samme for en del år siden, kjøpte aluminiumsvinkel profiler i Oslo. Disse var ubehandlet, og ble matte etter kort tid. Skulle jeg gjort det igjen ville jeg prøvd å få tak i elokserte aluminiums profiler. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.