karlrs Startet 11.Mai.2009 Del på Facebook Startet 11.Mai.2009 Kan noen si meg hva slags skrog dette er? Det er en 13 fots båt som jeg har fått og skal prøve å pusse opp. Den har hatt en slags innerliner, men den er ikke med Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 (redigert) Hvor kommer du fra?? de kan kanskje hjelpe litt hvis dette er en som er formstøpt på et lite verksted en plass i landet. Har sett den hekken før men baugen var litt vanskligere. men kommer ikke på hvilken båt de var. Lure på om de kan være en Karmøy Sport!!??? Redigert 11.Mai.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
karlrs Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Bør i Steinkjer, men aner ikke hvor båten kommer fra. Den har nok ligget sunket en stund, for når jeg skar ut dobbelbunnen var det masse blåskjell neri der.. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 de er en hp er den 12 fot ? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
karlrs Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Målte, og fant ut at den var 13, men det kan vel like godt være en 12-foter.. Sitér dette innlegget Link to post
karlrs Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Den ligner veldig på gh 11, men akterspeilet er annerledes ser jeg. HP, hva er det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.