prippa Startet 12.Mai.2009 Del på Facebook Startet 12.Mai.2009 Fikk oppfordring om å vise dere noen bilder av båten. Første vårpuss på båt noen sinne har vært preget av ca 150 timer med masse ny lærdom. Gevinsten.. Båten trengte ikke mer enn ca en time før den var helt tett, og vi hadde 8 knop første seiltur i forrigårs! Takker de som svarte på mitt forrige innlegg for gode tips og svar, så håper jeg vi snakkes mer senere! Ses vel på vannet! Preben Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Strøkent!! Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Whoww for en finish.... God sommer, denne kan du kose deg med :-) Intruder Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Oooopsss. Før jeg så det andre bildet trodde jeg du hadde en velpolert plastbåt. Det der var jo rett og slett nydelig Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Gunga Din Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Kalasfin....... o en ekte Koster er det oxo (men hvorfor S/S...det borde vare S/Y !!!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
trikkern Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Dette var fint! Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Fantastisk fin, et smykke! Sitér dette innlegget Link to post
prippa Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Tusen takk! Fikk kjøpt en moring på nesodden for litt siden, og ene medeieren i båten har båtplass på frognerkilen! Så da vet dere hvor dere kan finne meg. Jeg blir 24 denne måneden og håper ikke det blir for skrytete å si at jeg er stolt av å ha fått til så mye som vi har gjort uten noe spesiell tidligere ærfaring:) Det skal sies at den ikke er helt strøken, vi luser sprekker som kommer iløpet av sensommer og vinter med nye mahognylister og har valgt å ikke beise rett på treet. Dette gjør at vi får noen fargeforskjeller i lakk/beis, men grunnen er at når vi tar båten helt ned vil den se ut som ny når vi lakker og beiser da:) Ønsker alle en fin sommer på sjøen! Sitér dette innlegget Link to post
prippa Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Kalasfin....... o en ekte Koster er det oxo (men hvorfor S/S...det borde vare S/Y !!!) Er vel egentlig en S/Y, bare jeg som skrev feil på bildet.. hehe. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Grattis med vel utført båtpuss. Superflott TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hansi Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 Flott og gratulerer med vel utført arbeid. Her er det lagt ned mange timer for å få den finishen. Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Grattis! Nydelig båt:D Sitér dette innlegget Link to post
prippa Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Tusen takk alle! dette varmer et ungt hjerte! Neste år skal den bli ENDA mer strøken:) (Utdannet møbelsnekker... vi blir jo aldri fornøyd) Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Gratulerer med en så nydelig båt, og ha en fin sommer Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Miss Amalie Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Meeeget imponert!!! Jeg står akkurat i verkstedet og lakker et lite teakbord, og er på sjette strøket. Og så kommer du med ei diger båtside med bedre finish... Ha en flott sesong! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Kosmix Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Oiiii! Den var blank og strøken! Håper det kommer fler bilder! Gratulerer så mye med resultatet og sjøsettingen! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Gunga Din Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 er det en K25 ? Karl-Erik Ohlsson? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
prippa Svart 7.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Ja, det er en k-25. mener å huske at byggeåret er 1968. mahogny og eik. mast av sprouce. hvis du er interessert har jeg startet en gruppe på facebook, i håp om å samle alle koster-sjeler. kosterbåt:k-6, k-20, k-25, k-32 heter den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.