Jump to content

Opptak av seilbåt, Oslo

Anonym

Recommended Posts

Det stemmer nok, for på Padda står båten på egen kjøl på slippheisen. Dvs at kjølen må tåle vekten av båten til man evt får støttet opp på annen måte. Og det kan kanskje by på noen utfordringer med senkekjøl.

Slik ser det ut på Padda:

padda.jpg

Hvor store/tunge båter kan dem ta opp på slippen på Padda?

Hvor store/tunge båter kan dem ta opp på slippen på Padda?

Inntil 20 tonn står det på nettsidene.

Grunnen til at jeg valgte padda, var at de andre slippene jeg ringte nektet å ta opp noen båter før alle som var på land var ute. Dvs etter St.Hans. På Padda hadde de en ledig dag og kunne gjøre det på kort varsel. Kan du vente, kan du sikkert finne et sted med kran/truck som gjør det billigere. Men for min egen del var det uaktuelt å vente med opptak til etter St.Hans på grunn av Færdern.

Angående Karenslyst:

Noen som vet om det går an å bestille utsett via epost? Har forsøkt å ringe de via nummeret som er slått opp på veggen (99163345), men får da telefonsvarer med beskjed om å kontakte de tirsdag eller torsdag 17-20. Vil gjerne ha utsett tirsdag på dagtid (har ordnet meg med hjelp da).

Går det an å snakke med gutta i trucken kanskje? Jeg jobber i nærheten, og vet at det jobbes der på dagtid.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...