stianbrun Startet 13.Mai.2009 Del på Facebook Startet 13.Mai.2009 (redigert) Hei, jeg skal koble opp en tankmåler og giver, prøvd det på denne måten som tegnet på bildet, men måleren viser feil? den hopper opp i full tank... Slik jeg forstår det skal instrumentet kobles direkte til feles +, så skal felles -(minus/gods/jord) kobles via giveren til -(minus/gods/jord) på måleren. G skal vel direkte til felles -(minus/gods/jord), så skal bare instumentet måle resistansen mellom G og -, det vil si gjennom giveren. Jeg målte gjennom måleren og fikk 68ohm, mener jeg på :P (er noen uker siden) Men, er det noe jeg gjør galt? eller vil det bare si at instrumentet og giveren ikke fungerer sammen, at instrumentet måler en størrelse ohm, mens giveren lager en helt annen motstand? Er det noen som har dokumentasjon eller orginalt koblingskjema på dette instrumentet? (viser på tegning va det er merket med) Redigert 13.Mai.2009 av stianbrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 http://www.vdo.com/NR/rdonlyres/A2355D73-3...rKraftstoff.pdf Sitér dette innlegget kgt Link to post
knut1955 Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Hei For de som har tungt for å lese utenlansk, kan denne være mer forståelig: -kunne ikke dy meg... Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Har du prøvd å koble giver til G istedenfor minus ? Mener at det er slik jeg har koblet det opp. Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
dante Svart 13.Mai.2009 Del på Facebook Svart 13.Mai.2009 Ser ut som du har koblet feil - G skal til giver (Gauge).. Sitér dette innlegget Link to post
stianbrun Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 Herlig, da skal jeg teste dette :D Tusen takk =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.