Khaoz Startet 14.Mai.2009 Del på Facebook Startet 14.Mai.2009 (redigert) Har en Ilas Skipper ankervinsj i akter på båten. Full pakke med fjernkontroll. Problemet er at jeg ikke kan få fjernkontrollen til å virke Her er hva jeg gjør når jeg prøver å programmere/aktivere den: 1. Trykker på den lille knappen i den sorte mottaker boksen så LED begynner å blinke. 2. Holder begge ON knappen på fjernkontrollen inne i 2-3 sec. 3. Venter i spenning i 30-40 sec til LED i mottaker slutter å blinke. 4. Banner og sværter over at det ikke funker.... Det står i (verdens tynneste) manualen at LED i mottaker skal lyse fast mens jeg holder ON knappene på fjernkontrollen inne. Det gjør det ikke hos meg. Derimot akkurat idet jeg slipper ON knappene så lyser den fast i et snaut sekund. Noen som vet om jeg gjør noe feil, evt har noen tips til annen prosedyre? Redigert 14.Mai.2009 av Naver29 (see edit history) Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
vanntrivsel Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Er det en ny installasjon ? Sjekk alle el-koblinger. Sjekk batteri på fjernkontroll. Ilas er kjent for god kundeservise og har god produktkunnskap. Ved å ringe Ilas vil jeg tro at de kan løse problemet raskt forutsatt at vinsjen er korrekt montert. PS det er et feilsøkingssjema i brukerveiledningen. Vinsjen har et rele ,hovedsikring og en mottaker . Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Har en Ilas Skipper ankervinsj i akter på båten.Full pakke med fjernkontroll. 1. Trykker på den lille knappen i den sorte mottaker boksen så LED begynner å blinke. 2. Holder begge ON knappen på fjernkontrollen inne i 2-3 sec. 3. Venter i spenning i 30-40 sec til LED i mottaker slutter å blinke. 4. Banner og sværter over at det ikke funker.... Ny nummer 3. Etter du har holdt begge ON-knappene inne i 2-3 sekunder, må du trykke på opp- eller nedknappen mens ledlampene blinker. (da skal den komme med et fast lys) Slå av fjernkontrollen og vent i ca ett minutt. Så skal den virke i følge en som har greie på det her. Jeg har produsert den brukerveiledningen du sa var "verdens tynneste" , og har også tillgang på en brukerveiledning for fjernkontrollen i PDF-format. Send meg en IM med mailadressen din, så kan jeg sende deg PDFn. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
vanntrivsel Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Jeg har produsert den brukerveiledningen du sa var "verdens tynneste" ,RSL Har du skrevet den på Hebraisk eller på komplisert norsk , slik at man må lese setningen 10 ganger for å forstå hva som menes og likevel misforstår hehe Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Hehe,,, jeg har vel ikke skrevet en d**** av det som står der. Jeg har bare laget layout`n og printet den, så jeg tar intet ansvar for innholdet. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
RSL Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Radiokontrollheftet kan hentes fra sidene til ilas marine HER. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Khaoz Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Takker så mye RSL :) Skal teste med opp eller ned knappen når jeg kommer ned i båten igjen. Hadde vært greit at det funka når jeg først har det;) Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.