Superkul Startet 14.Mai.2009 Del på Facebook Startet 14.Mai.2009 har en quick vinsj med fjærnkontroll med spiral ledning akter kontrollen tok kvelden og den ene microbrytern var rusta i stykker innvendig skal ha tråløs ettervert men greit å ha en manuell i tillegg noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik?? ringte forhandlere men di solgte ikke slik innmat eller bryter Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
dezibella Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Seatronic forhandler Quick de burd ha dette på lager. Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
Superkul Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 jeg ringte dit og di kunne ikke hjelpe meg der - var vel for gammalt............ Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
BMP Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Står ikke fabrikatet av bryteren på siden av den? Om du hvet det er det normalt sett ikke noe problem og få tak i en slik bryter til en 20-30 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 jo det står noe der - husker ikke helt - søkte overalt og fant et sted men di svarte aldri på eposter - er vel for lite og gidde skrive en e post for har lett på forskjellige elektro steder etc men ikke funnet ut no det er en enkel fjærbryter gir kontakt når man trykker/holder inne det er 3 bein under men bare 2 er lodda Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
BMP Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Har forsøkt Elfa de har mye rart. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Eg synes den ligner mistenkelig på denne bryteren Mikrobryter Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 ja gitt den så helt lik ut forutenom den blanke armen men den kan jeg rive av - skal ta en tur innom co i morra - takk så langt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
bellen Svart 14.Mai.2009 Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 Eg meiner at den arma går ann å ta ut uten problem, tror det er ein standard bryter. Når eg ser på din, så ser det ut som om den er beregnet for å ha denne arma den også. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2009 blir spennende å se - gidder ikke betale 8-900 kr for en liten boks med 2 småkapper i Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 18.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 microbrytere på clas ohlsson var nesten dobbelt så store men så fikk jeg plutselig im fra simen på seatronic - han hadde liggende en kontroll med ødlagt dekkskontakt og den er på tur i posten nesten gratis (litt+ porto) enda engang har seatronic overasket og fiksa ting - blei først litt skuffa men hurrameghei for en service og at det ble plukket opp her via bp er jo litt morro TUSEN TAKK TIL SEATRONIC / SIMEN Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.