gunnt Startet 15.Mai.2009 Del på Facebook Startet 15.Mai.2009 Hei!! Jeg lurer på om det er mange her som tar med seg vennepar når dem drar på båtferie eller om vennepar drar sammen i hver sin båt? Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Bützfleth Svart 15.Mai.2009 Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Kommer vel kanskje på hvor gode "venner" enn er... både før og etter. Det blir jo litt trangt i den 414 etter hvert tenker jeg. For min del er en helg med venner i samme båt lenge nok. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 15.Mai.2009 Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 (redigert) Varighet? Som fersk fisk, da holder vennskapet lenge. I samme båt vel og merke. Redigert 15.Mai.2009 av Fjordutsikt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 15.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Ja, det er veldig godt å kunne trekke seg tilbake hver til sitt etter grilling og kos på brygga om kvelden og bare nyte stillheten ombord før man finner køya;-) Legge seg og stå opp når man selv vil, ingen å ta hensyn til. Det er vel derfor alle har sin egen hytte på verdens støste tomt Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
nimbuster Svart 15.Mai.2009 Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Vi drar som regel på ferie sammen med 1-3 andre vennebåter. Det hender også vi to (kona og jeg) har 1-3 uker for oss selv. Vi tar gjerne med et vennepar på en helgetur, eller datter ++ på en ukes tur. Vi har også invitert og hatt med en god venn i 1 uke, da han ikke hadde båt den sommeren. Det syns vi bare er hyggelig....vi sørger for at de får en fin opplevelse, og tilbyr et 1. klasses opphold ombord! Men, klart...det er godt å bli "alene" igjen også! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 15.Mai.2009 Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Som regel men ikke alltid er vi som regel alt fra 2 - 5 båter i følge. Tar noen avstikkere for handling og lignende og avtaler gjerne liggeplasser for kvelden hvor vi møtes igjen hvis det passer. Fungerer greit. Samtidig er det også viktig å få litt tid for seg selv hvis noen ønsker det. Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 15.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Hørtes veldig koselig ut Hansi Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
tjaldur Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 Den gangen ungene var små seilte vi sammen med 3 - 4 andre båter, som også hadde barn med seg. For ungene tror jeg det var veldig hyggelig. De byttet litt rundt på hvilke båter de seilte med. Dermed ble selve seilaset morsommere for ungene som jo ikke hadde samme entusiasme for å seile, som jeg har Sitér dette innlegget http://binnaseiler.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.