Dieselboy Startet 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2009 ...emnetittelen dekker vel det jeg lurer på Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Båtpuss venter jeg med til mandag. 17 mai får en være sosial og pleie familie, venner og kjente og ellers ikke gjøre en dritt. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Helt sikkert, men forhåpntligvis ikke i Norge. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
gunnt Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Jeg tror nok mange benytter seg av en ekstra fri dag for å få båten klar til ferien Familien kan samles, spise is og blautkake, mens pussefillene får hvile og kaffetåren nytes Tror mye avhenger om man har småunger på en sånn dag. Gratulerer alle med dagen Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
SeaRaymond Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Klarte å ripe opp siden på båten idag, og da kunne jeg ikke dy meg, måtte bare finne noe wax og poleringsgreier for å se om jeg fikk det bort, gikk nesten, så da kunne jeg fortsette dagen uten å irritere meg for mye mer over dette, God 17. mai! Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 At vi båtfolk el lit spessielle er vel så. Men vi behøver vel ikke og bli så asosiale at vi benytter 17 mai til båtpuss. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Nåja BMP, det går ann å tilpasse seg. kan være greit å flytte de tingene man pusser på til garasjen. Og ha en kjeledress liggende som man trer over når man lakker et nytt strøk på ettellerannet, og kjapt hive av seg igjenn. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 (redigert) Har en sjøsetting 18. mai så sier vell dette seg selv. Mange bunnstoff kan ikke bli stående i det uendelige før kontakt med sjøen inntrer. Til etterretning ble vi ferdige i går, men har opplevd at 17. mai må anvendes til siste innspurt. Redigert 17.Mai.2009 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
SveinHa Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Ingen båtpuss i dag, nei, men en fin tur på fjorden ble det i alle fall Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
trikkern Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Går vel greit å pusse båt i dag, forutsatt at man har 17-maisløyfa på kjeledressen! Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Nei, men båttur har det blitt Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
FredrikW Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Planen var å polere alt over fenderlista idag. Vaska båten på fredag. Men så ble været her i Oslo så bra at samboeren og jeg endte opp med seks timer på fjorden i stedet for båtpuss. Tok turen til Drøbak, og så over til Hurum. Og så tilbake til Oslo-bassenget, hvor vi hang et par timer i en av Oslofjordens Friluftsråd sine blå bøyer ved Husbergøya. Sol fra blå himmel, og vi ble røde som tomater i toppen. Båtsesongen er i gang Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 I havna vår i dag (Sonskilen) tror jeg hovedsakelig at det var arbeidsfolk uten norsk statsborgerskap som var blant de aktive "båtpusserne". I alle fall så langt jeg kunne observere. Bilder blir ikke lagt ut på BP!! Sitér dette innlegget Link to post
ezpn75 Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Tredd kabler og koblet lanterner idag. Har ingen unger å ta hensyn til så da blir det alltid tid til litt. Var forresten innom MS Sandnes for en kopp kaffe idag. Staselig skute Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Pussa båt fra morgen til kveld, en og annen luring kom også etterhver snikende i findressen og skifta til båtdressen ombord. 17 mai kan unga og nasjonalistene få ha ifred for meg. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Etter at begge karene var lagt bar det ned en snartur for å få på et strøk primer til på de plassene under kjølen som jeg ikke fikk primet skikkelig når den var ny i fjor... Blåste nok en liten kuling, liker ikke dette med å ha båten oppe med riggen på når det blåser, men den er ekstremt godt sikret og vinden kom rett i baugen så det går jo bra... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
mor Amica Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Må nok inrømme at her i rederiet har vi brukt nasjonaldagen til å gjøre Amica II klar for sommersessongen. Matrosene er opptatt på annet hold og vi to seniorene kan tenke bare på oss selv og gjøre det vi har mest lyst til. Det ble et lite familiebesøk til familiens eldste, for å holde tradisjonen ved like, ellers ha vi kost oss med pussefilla i det fine vårværet mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
jadal Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Ikke noe båtpuss idag men siden jeg skal kjøre tur\retur Drammen Gardermoen i morra med tilhenger blei det til at jeg måtte bytte kontakta på bilen. Eller det var ikke der feilen var, det var i koblinga som er gjort ifra Volvo, bak sidepanelet. Men nå virker det:-) Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
TrondT Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 ...bare litt på kvelden... TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Komlo Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Blei vel litt i dag og Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.