Guest Startet 2.Juni.2004 Del på Facebook Startet 2.Juni.2004 Hei Er det noen som har innrednings tegninger til Viknes 750 sjark eller kan sende meg noen bilder på løsninger som er brukt? Vil bli veldig takknemlig! Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Ser på http://www.viknes.no at viknes ikke har interiørbilder av sin 750. Fant noen bilder her: http://www.vibatagare.com/vib2000/vib9_00/...m3_vib9_00.html Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Hei takk for svar. Den jeg mener er den gamle typen produsert på 80 tallet. Tror opprinnelig det var en Viksund form Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Ok....skjønte ikke helt hva du mente siden Viknes 750 kun heter 750 og ikke sjark. Du mener altså den eldste typen Viknes som ble produsert før 770 Combi og 770 Sjark? Da kan jeg desverre ikke hjelpe. Får håpe noen andre har peiling! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Hei Har en sabb 30 hk, type 2J. Ved full fart så justerer jeg stigning slik at jeg har ca 1800 omdreininger. etter en tid så faller turtallet til 1600 omdr. Jeg får ikke omdr til å holde seg på 1800. Er det noen som har et tips hva dette kan skyldes strilen Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Og du er sikker på at justeringa på stigning "står" fast? Hvis det er slark her vil propellen ete seg opp til største stigning av seg selv. mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Baywatch Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Hei takk for svar. Den jeg mener er den gamle typen produsert på 80 tallet. Tror opprinnelig det var en Viksund form Det er ikke den gamle Viksund 770 sjarken du mener? Den som er beskrevet som byggeprosjekt her tidligere av Jensen_fra_vest? Kan dessverre ikke hjelpe med bilder/tegninger, men det kan kanskje Viksund eller Viknes? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.