Hansi Startet 17.Mai.2009 Del på Facebook Startet 17.Mai.2009 Hadde meg en liten tur til Valle i sted på sykkelen. Og der var det en 17 mai pyntet båt, stilig. Er det flere som har pyntet båtene mon tro ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 Hei, og gratulerer med dagen! Nei, når vi ikke er i båten denne dagen, kjører vi ikke 7 mil med bil til havnen for å pynte båten. Men er vi ute med båten 17. mai, hun den selvfølgelig pyntet. Her et bilde av Trudelutt fra 2002: Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SeaRaymond Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 Kjempeflott pyntet, og så likte jeg TV-antenna di Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 (redigert) Da mener du nok Yagii-antennen med egenutviklet forsterker som jeg plukker frem når det er særdeles dårlige mottaksforhold. Normalt rekker med en rundtmottakende antenne. Spionskipet Trudelutt Lars H. Redigert 17.Mai.2009 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SeaRaymond Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 (redigert) jepp, jepp får vel inn det meste den der Men så er det vel slik med spionskip Redigert 17.Mai.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 Selvfølegelig var Grunn Misunnelse pyntet til 17. mai! Pynten fikk virkelig kjenne saltsmaken også.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.