hermansen Startet 18.Mai.2009 Del på Facebook Startet 18.Mai.2009 (redigert) Jeg har en gammel TV antenne montert på targabøylen. Antennen er av type Triax. Denne skal nå bort og ikke erstattes. Vet noen hvor man kan få tak i deksel, eller små ( 6-10 cm i diameter) runde plastplater, som en kan feste der hvor antennen sto før. Antennen må bort da den er ødelagt og det ser litt stygt ut i dag (med en plastpose over + +). Men jeg kjøper ikke en ny antenne bare for å dekke til de gamle hullene. Har sjekket ut Maritim.no og Seatronic.no, men finner ikke noe som passer her. Noen tips ? /Øystein Redigert 18.Mai.2009 av hermansen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 (redigert) fram med langhåret glassfibersparkel og finsparkel til pynten og litt grunning/maling på eller et bilde av saken - hjelper bra Redigert 18.Mai.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
TMe Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Om du skal ha et plastlokk så kan du prøve dette fra "Clason&Ohlson" : 32-2177 Sitér dette innlegget Link to post
hermansen Svart 18.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 fram med langhåret glassfibersparkel og finsparkel til pynten og litt grunning/maling på Har tenkt på det, men ser for meg at det fort kan bli stygt (jeg er jo bare en amatør når det gjelder sparkling). Antennen var festet med 4 hull for skruer samt et i midten for kabel. Det er 5 hull som skal tettes. /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Jeg tettet nylig to gjennomføringshull, etter ledninger, i targaen vår (på oversiden/utsiden) med West System Epoxy filler. Lett å jobbe med, og herder hardt og fint uten å trekke seg sammen. En liten dråpe maling av noe slag oppå, så er det fint. Sitér dette innlegget Link to post
hermansen Svart 18.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Jeg tettet nylig to gjennomføringshull, etter ledninger, i targaen vår (på oversiden/utsiden) med West System Epoxy filler. Hvor fikk du kjøpt dette ? Jeg finner West System, men ikke noe som minner om "filler" eller "marine" bruk. /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.