Jump to content

Hvordan dekke til hull på targabøyle ?

hermansen

Recommended Posts

Jeg har en gammel TV antenne montert på targabøylen. Antennen er av type Triax. Denne skal nå bort og ikke erstattes.

Vet noen hvor man kan få tak i deksel, eller små ( 6-10 cm i diameter) runde plastplater, som en kan feste der hvor antennen sto før. Antennen må bort da den er ødelagt og det ser litt stygt ut i dag (med en plastpose over + +). Men jeg kjøper ikke en ny antenne bare for å dekke til de gamle hullene. Har sjekket ut Maritim.no og Seatronic.no, men finner ikke noe som passer her.

Noen tips ?

/Øystein

Redigert av hermansen (see edit history)
fram med langhåret glassfibersparkel og finsparkel til pynten og litt grunning/maling på :smash::smash:

Har tenkt på det, men ser for meg at det fort kan bli stygt (jeg er jo bare en amatør når det gjelder sparkling). Antennen var festet med 4 hull for skruer samt et i midten for kabel. Det er 5 hull som skal tettes.

/Øystein

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...