Delfin 19 Startet 18.Mai.2009 Del på Facebook Startet 18.Mai.2009 Hei jeg prøver å åpne ventilhuset på min sabb motor, men jeg er litt usikkker på hvorfan jeg skal går fram når det gjelder kompresjons hendelsen. Skal jeg løsne mutrene først eller løsne hendelen først. Noen som har gjort dette før. Kanskje noen har bilder :-) Ønsker også alle vell overstått 17 mai feiring. Det var vell mangen som var i båtenen sine ja Sitér dette innlegget Link to post
Delfin 19 Svart 18.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Ja jeg har sjekket i manualen, var ikke så mye info akkurat rundt demontering av selve ventilhuset Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Er det ventildekselet du mener? Er det ikke bare en mutter i senter og av med det? Dekompresjonshendelen sitter i dekselet, så den trenger du ikke tenke på.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Walter_S Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Hei Delfin19 Det er slik index sier. Hvis det er toppdekslet over ventil-vippestellet du mener, så er det bare sentermutter som skal løsnes. Tatt fra tråden: Ventilløftestenger Sabb G-mod. 10hk Lykke til! :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Delfin 19 Svart 18.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Tusen takk. Hva er det man ikke kan få hjelp til her inne :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.