GOE Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Det er aldri noe morsomt når sykdom rammer oss, men det høres ut til at det går bra med deg. Koselig er det derimot når man oppdager at man blir satt pris på av sine nærmeste. Ønsker deg god bedring, dette går nok bra skal du se. Håper dere får en fin båtsesong. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Breezita Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 God bedring. Så flott at familien stiller opp. En finner gjerne ut hva som er viktig i livet ved sånne situasjoner. Nyt livet, den flotte Årø,en og familien. :wink: Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Baltic Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 En i utgangspunktet trist nyhet som du får snudd til noe positivt. Det sier litt om hvorfor du nyter slik respons fra dine nærmeste. Flott at det går bra med deg, håper det vil fortsette Kos deg med familien, venner og båten! Det er god medisin! Lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
Laguna Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 God bedring. Lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Hei. Rørende historie, som får meg til å tenke på min egen.. Min mor bruker mest energi på å frastøte seg sin egen familie, hva skjer når hun en dag trenger oss?? Ja vi får håpe at ting snur innen den dagen. Håper du får mange late dager ombord i den sommerklare Årø'en, til formen er sitt gamle jeg igjen. -Espen Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Slutter meg til de andre. God bedring! At vi alle blir eldre uten at vi i hodet syntes å eldes er jo en tankevekker der vi spretter opp på doldbordet, fester fendere og hopper i land med tampen. Fint at det går bra med deg! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Victora III Svart 5.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2004 Flott at det går ann å komme med sånne historier som inneholder både følelser og omtanke også på dette forumet. God bedring - du får helt sikkert en flott båtsommer! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Ja da var sesongen over dette året og båten på land og neste års sesonger begynner Nå med klargjøring til neste år men først skal jeg pakke den inn og få inn en liten panel ovn for å holde muggen ute Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.