MaxiMarius Startet 18.Mai.2009 Del på Facebook Startet 18.Mai.2009 Hei Jeg har en maxi 77 og lurer på hvor serie nr på denne er? Er det trykket noe sted i båten evt et merkeskilt? På forhånd takk! Mvh Marius Bråtesveen Sitér dette innlegget Link to post
Akoya Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 hei. jeg hadde en maxi 95 og serie nr var ripet inn i gelkolten helt styrbor/akter ut Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
MaxiMarius Svart 18.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 i cockpit liksom ? eller utenpå? Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Nummeret står rett under fenderlisten helt bak på styrbor side på Maxi 77. Er gravert inn i gelcoaten. Altså på selve skroget, ikke i cocpiten! SE Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 jeg har haft 2 stk 77or, kan ikke huske att det fanns noe serienummer på noen av båterne 'ingravert' den ena 74 o den andre 75 årsmodell. i seilet o på sidan av overbygget med klistersiffrer var det ende desse båter hade, vad jeg husker idag Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ÅtteGlass Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Hvis jeg ikke husker helt feil, var serie/skrognummeret å finne på innsiden av hekken på mange Maxibåter. I tillegg stod det med tape på slaget foran vinduene. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Gunga Din Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.