sofa Startet 18.Mai.2009 Del på Facebook Startet 18.Mai.2009 Trimplanet på babord side vill ikke ut ,det blir bare rare lyder fra hydraulikkpumpa,styrbord side virker ok. er det noen som kann ha noen formening om hva som er feil.Det er bennet trimplan det er snakk om . Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 (redigert) Om det ikke er lekk i babord sylinder (da renner det olje) og styrbord fungerer som den skal, så kan det ikke være mye annet feil en ventilen som åpner for babord. Mest trolig åpner den ikke, og pumpa jobber i "motbakke". Kan være så enkelt at det er dårlig kontakt på ledningene til den. Test denne direkte ved å koble til 12V og se om den åpner/lukker. Redigert 18.Mai.2009 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 3.Juli.2009 Del på Facebook Svart 3.Juli.2009 Jeg hadde samme type problem med mine Bennet trimplan. Plutselig ville ikke SB trimflaps ned, men pumpa gikk. Det hørtes ut som den dro veldig tungt. Lastet ned Ownersmanual fra Bennet sine hjemme sider http://www.bennetttrimtabs.com hvor det stod en del tips om feilsøking. Årsaken hos meg var at det var blitt dårlig kontakt på bryteren til ventilen som åpner for SB ventil "flaps ned". (koplingsskjema i manualen). Skrudde opp denne kontakten, rengjorde og satte tilbake. Nå fungerer alt som før igjen... For ordens skyld bryteren jeg snakker om er betjeningsbryteren for flapsene. Det kan også være feil internt i denne. Dette kan du undersøke ved å kople ledningene direkte mot hverandre iht koplingsskjema i ovennenvte manual. Lykke til.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.