Servicemannen Startet 18.Mai.2009 Del på Facebook Startet 18.Mai.2009 Allures er en av fineste aluproduktene i båtbransjen og er en av betre langturbåtene man kan finne. Finish er betre en man er vant med fra konkurenter, eks. Ovni. Disse båtene er produsert i 40, 44 og 51fot. 44foteren kommer til Norge snart og blir vist fram i Båter i Sjøen. Her er noen bilder jeg har tatt i dag. 44foter med lakkert skrog. 44foter med alu-skrog 40foter med alu-skrog. 50foter med lakkert skrog. Samme 50foteren. 50foter med alu-skrog. Hekk på 44foter med liten fiskekasse. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
BMP Svart 19.Mai.2009 Del på Facebook Svart 19.Mai.2009 Ja så fikk jeg endelig et påskud til og dra på Båter i Sjøen. Min neste båt skal være laget av aleminium det er helt klart men hvilken det blir er ennå uklart. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 19.Mai.2009 Del på Facebook Svart 19.Mai.2009 Et meget godt valg BMP. Skilletrafo og topolet anlegg et must. Uten at vi skal starte en ny landjord-debatt. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 19.Mai.2009 Del på Facebook Svart 19.Mai.2009 Nå er ikke dette med aluminiumsbåt noe nytt for meg da jeg selv har hat Buster Magnum og en 35 for cruser av aluminium samt driftet en 54 fors skysbåt av aluminium i mange år. Det er nettop de erfaringene jeg har med aluminium som gjør jeg kommer til og velge dette matrealet i min neste båt. Skilletrafo har jeg selv i plastbåten jeg har nå og det anser jeg som helt naturlig og innstalere i alle båter som skal benytte landstrøm uavhengig av byggematriale. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 19.Mai.2009 Del på Facebook Svart 19.Mai.2009 Jeg tellet selv på knappene om jeg skulle bygge i stål eller alu. den gangen jeg startet på Hulda. Det var vel i bunn og grunn pris og egen material- og sveisekunnskap som gjorde at jeg landet på stål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.