Jump to content

Jippi!!


Piruto

Recommended Posts

Endelig, etter 7 måneder uten båt kan jeg omsider putte nøkkelen i tenninga!!

Piruto I ( 21`Fjord DC med aq115a og VP250) ble solgt i fjor til en kar på Nesodden.

Nyervervelsen er en Fjord 24 Weekender fra 1978 med en aqad40b og et VP290DP fra 1986.

Ble utrolig glad i Fjord pga. bredden på skroget. Lurer på hvilke andre båttyper som kan skilte med en bredde på 291cm på en 24 foter.

Ellers har jeg vært uten pc siden 1. juledag pga husbrann så jeg har litt å ta igjen på baatplassen. Nå er i alle fall alt oppe å gå igjen, og jeg ønsker hele gjengen en riktig god sommer.  

 

Med hilsen Piruto II  :headbang:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Endelig, etter 7 måneder uten båt kan jeg omsider putte nøkkelen i tenninga!!

Piruto I ( 21`Fjord DC med aq115a og VP250) ble solgt i fjor til en kar på Nesodden.

Nyervervelsen er en Fjord 24 Weekender fra 1978 med en aqad40b og et VP290DP fra 1986.

Ble utrolig glad i Fjord pga. bredden på skroget. Lurer på hvilke andre båttyper som kan skilte med en bredde på 291cm på en 24 foter.

Ellers har jeg vært uten pc siden 1. juledag pga husbrann så jeg har litt å ta igjen på baatplassen. Nå er i alle fall alt oppe å gå igjen, og jeg ønsker hele gjengen en riktig god sommer.  

 

Med hilsen Piruto II  :crazy:

6 måneder uten PC????! Forstår at abstinensen er betydelig. Gratulerer forøvrig med 3 fot lengre båt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...