Piruto Startet 3.Juni.2004 Del på Facebook Startet 3.Juni.2004 Endelig, etter 7 måneder uten båt kan jeg omsider putte nøkkelen i tenninga!! Piruto I ( 21`Fjord DC med aq115a og VP250) ble solgt i fjor til en kar på Nesodden. Nyervervelsen er en Fjord 24 Weekender fra 1978 med en aqad40b og et VP290DP fra 1986. Ble utrolig glad i Fjord pga. bredden på skroget. Lurer på hvilke andre båttyper som kan skilte med en bredde på 291cm på en 24 foter. Ellers har jeg vært uten pc siden 1. juledag pga husbrann så jeg har litt å ta igjen på baatplassen. Nå er i alle fall alt oppe å gå igjen, og jeg ønsker hele gjengen en riktig god sommer. Med hilsen Piruto II Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Gratulerer med ny båt! Har du noen bilder av båten? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Andy Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Gratulerer med båten - gammel men god. Du blir sikkert fornøyd med den, du vet jo hva du vil ha Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Grattis..... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
SeaMaster175 Svart 3.Juni.2004 Del på Facebook Svart 3.Juni.2004 Gratulerer med ny båt!!!! :flag: mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Dermed er et akutt utslag av tre fot syken kurert. Gratulerer så mye. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Piruto Svart 4.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Bilder kommer, bare jeg finner ut hvordan... Skulle også gjerne bestilt meg en vimpel, var det Ingar som styrte med det? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Skulle også gjerne bestilt meg en vimpel, var det Ingar som styrte med det?Info om hvordan du bestiller vimpler finner du på siden om effekter. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Juni.2004 Del på Facebook Svart 17.Juni.2004 Nå er vimpelen på plass i Astor (uten P). Men T-skjortene ble rimelig for trange. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hulda Svart 17.Juni.2004 Del på Facebook Svart 17.Juni.2004 Endelig, etter 7 måneder uten båt kan jeg omsider putte nøkkelen i tenninga!! Piruto I ( 21`Fjord DC med aq115a og VP250) ble solgt i fjor til en kar på Nesodden. Nyervervelsen er en Fjord 24 Weekender fra 1978 med en aqad40b og et VP290DP fra 1986. Ble utrolig glad i Fjord pga. bredden på skroget. Lurer på hvilke andre båttyper som kan skilte med en bredde på 291cm på en 24 foter. Ellers har jeg vært uten pc siden 1. juledag pga husbrann så jeg har litt å ta igjen på baatplassen. Nå er i alle fall alt oppe å gå igjen, og jeg ønsker hele gjengen en riktig god sommer. Med hilsen Piruto II 6 måneder uten PC????! Forstår at abstinensen er betydelig. Gratulerer forøvrig med 3 fot lengre båt. Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 17.Juni.2004 Del på Facebook Svart 17.Juni.2004 Gratulerer med ny båt! Kan ikke skilte med mer enn 22 ft lengde og 2 m bredde, b30 og 270, og håper du får mange og lange og gode dager! men husk å sjekke hekkebølegene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.