Hoppegubbe Startet 21.Mai.2009 Del på Facebook Startet 21.Mai.2009 Hei! Jeg har en Iveco 8061 (220hk) og lurer på hvordan jeg kan gjøre rent luftfilteret på motoren. Filteret er et stålfilter. Har fått råd om å legge det i vann med plumbo og så spyle det rent etterpå. Har noen av dere flere gode råd? Noen erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Mai.2009 Del på Facebook Svart 21.Mai.2009 Hva med White Spirit og en børste? Lars H. (på båttur, pt. på Kommersøya) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Puttlus Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Kjøp avfetning som du bruker på bilen og vaks filtert med, og skyl og vaks filter i såpe vann etter på og tørk det gått. Mvh sigmund Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.